Nog zes nachtjes - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Suzan - WaarBenJij.nu Nog zes nachtjes - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Suzan - WaarBenJij.nu

Nog zes nachtjes

Door: suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzan

18 Juni 2012 | Nederland, Haarlem

Dag iedereen :)

Nog maar zes nachtjes slapen en dan is het zover.. Ik vertrek voor twee maanden naar Zuid-Amerika.

Ik begin in Quito, Ecuador waar ik de eerste drie weken Spaanse lessen zal volgen. Daarna heb ik geen idee waar ik heen zal gaan. Het enige wat ik moet is mijn vliegtuig terug halen die vanuit Lima, Peru op 23 augustus zal vertrekken.

Via deze weg hou ik jullie graag op de hoogte. Dora gaat weer mee, net als tijdens mijn vorige reizen. Ik ga mijn best doen haar weer met bijzondere dingen op de foto te laten gaan.

Ik zou zeggen veel plezier met het lezen van mijn reisverslagen ;-)

Groetjes Suzanne

  • 18 Juni 2012 - 12:04

    Willemijn:

    Lieve Suus!
    Wat geweldig voor je dat je weer lekker op reis gaat! Je blijdschap straalt van je woorden af! Echt te gek!
    Ik wens je een hele mooie reis en vind het zeker leuk om je berichtjes te lezen!
    Heel veel liefde en energie!
    Veel liefs dikke kus x Willemijn

  • 18 Juni 2012 - 12:44

    Marjon:

    Lieve Sju,

    Nu ik dit bericht binnen krijg komt het allemaal wel heel erg dichtbij. Ik moet nu al een beetje huilen en dan sta ik nog niet eens op Schiphol. Dat gaat wel wat worden daar, we nemen maar veel zakdoeken mee. Ik wens je heel veel succes met alle voorbereidingen.
    Ga maar lekker genieten van alles, je hebt het verdiend.

    Dikke kus Mar

  • 19 Juni 2012 - 09:40

    Tineke:

    Lieve Suzanne,
    Wat leuk om je verslagen weer te mogen lezen.
    Wat een spannende en avontuurlijk reis ga je maken.
    Ik wens je een hele mooie, goede reis toe. Veel liefs van Tineke

  • 19 Juni 2012 - 14:27

    Dolly Bakker:

    Hallo Suzanne,
    ik wens je een hele goede en fijne reis toe en gezond ook terug. Ik vind het leuk om je verslagen tegemoet te zien.

    gr. Dolly (Total Timber bv)

  • 25 Juni 2012 - 12:19

    Anke:

    Hoi Suzanne!
    Buenos dias (of zoiets), jij zit inmiddels helemaal in spaanse sferen, lijkt me heerlijk hoor.
    Best goed verzorgd daar met je huishoudster.....kookt ze een beetje goed?Neem het er nog even van want over 3 weken zal anders gaan, denk ik!
    Heel veel plezier en tot de volgende keer.
    Liefs,Anke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 26903

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 24 Augustus 2012

Dora's 2nd exploration

07 Juli 2009 - 06 November 2009

Even lekker weg

05 Oktober 2009 - 04 November 2009

pinda pinda, lekka lekka

Landen bezocht: