jump!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Suzan - WaarBenJij.nu jump!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Suzan - WaarBenJij.nu

jump!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzan

23 Juli 2009 | Australië, Cairns

ik kan het zelf ook nauwelijks geloven, maar vanochtend hebben freya en ik een sky-dive gemaakt (ofwel parachutte gesprongen) we gingen van 14.000 feet en hadden een vrije val van 60sec.. (dus de tijd zonder parachutte) het was werkelijk waar geweldig!! zo mooi en zo gaaf! je springt met een ervaren instructeur dus je hoeft je geen zorgen te maken. gewoon een inimini vliegtuigje instappen. wachten tot je hoog genoeg bent (ondertussen genieten van het prachtige uitzicht: regenwouden onder je en natuurlijk de zee, strand en de wolken!) je linker been eerst uit het vliegtuigje gooien, dan je rechterbeen. Dan zit je op de rand van het vliegtuig. instructeur geeft tegen dat je je schouders met je handen moet vastpakken, hoofd op zijn shouders moet leggen en hop daar laat hij ons vallen...! heel gek gevoel, maar helemaal niet het gevoel dat je valt eigenlijk. eerst maak je een paar salto's in de lucht, die heel prettig en natuurlijk aanvoelen, gek genoeg. dan val je verder. je neus heeft het gevoel dat er heel veel water in komt en ademen is raar/lastig.
toen gingen we door een wolk! geweldig, wel wat claustrofobisch en koud, beetje ijsig, maar ook zacht. en gelijk nadat we de wolken door waren ging de parachutte uit en kan je genieten van een prachtig uitzicht! dan pas voel je je onderbuik, het gevoel van een achtbaan-afdaling zeg maar. maar het is zo mooi..
tot de landing.... ik had ervoor gekozen om op het strand te landen maar mijn instructeur had daar nog niet zoveel ervaring mee.. dus ik landde vol op mijn billen en dat doet nu flink zeer kan ik je vertellen.. worden lekker blauw.

Alles staat op dvd + foto's dus jullie kunnen alles zien, ook de val ;-)

dit was het voor nu! adios allemaal!

  • 23 Juli 2009 - 07:08

    Suzan :

    hoi! jammer dat ik niet mee was, maar ja ik durfde echt niet.. ik ben ook benieuwd naar je dvd. hihi

    groetjes dora

  • 23 Juli 2009 - 08:06

    Stephanie:

    Suuzzie!! Wat cool! Ben trots op je dat je het gedaan hebt!

    Even een korte reactie op Dora: ik vind het ook jammer dat ik niet mee was. Zullen we samen dan de dvd kijken?

    Kus

  • 23 Juli 2009 - 09:14

    Sonja:

    Oh meid wat stoer,geweldig dat je dit aandurfde.Dora, ik kan het mij helemaal voorstellen,ik zou het ook niet gedaan hebben .Maar ik vind het van jouw ook stoer dat je dat tegen Suus hebt gezegd.Groetjes uit een nat Haarlem en veel liefs.

  • 23 Juli 2009 - 10:15

    Marjon:

    Lieve Sju, wat geweldig allemaal!!!! Ik vind het heel dapper van je en wat Dora betreft, ik vond haar altijd een beetje zwak typetje, maar dat wisten jullie al. Ik was wel heel erg blij je stem vanmorgen te horen, nu weet ik zeker dat alles goed met je is. Geniet maar lekker verder en rij voorzichtig.
    Dikke kus van je moedertje.

  • 23 Juli 2009 - 11:59

    Cora:

    Hoi Suzanne,
    Wat stoer van je om te springen en wat goed van je om iedere keer wat nieuws te proberen. Ik heb lekker rustig al je reisverslagen gelezen (eindelijk vakantie) en genoten van alles wat je gedaan hebt. Wij gaan nu op ook weg maar als wij terug zijn zal het mij benieuwen wat je nog meer gedaan hebt.
    Heel veel plezier en groetjes van Loek,Cathy en Cora

  • 23 Juli 2009 - 12:06

    Danny P:

    Hi Suus ! Chapeau voor jou, ik had het niet gedrurfd en kan het me van Dora helemaal voorstellen. Lees je verhalen met veel plezier ook zelfs vanuit war ik nu zit (Florida). Wat je billen betreft, masseren en invetten !. Veel plezier verder ! Liefs, Danny P (& Joke)

  • 23 Juli 2009 - 13:04

    Liz:

    Suus wat cool en stoer van je! Heerlijk is het hè? En je bips: gewoon een scheetkussen in je broek stoppen de volgende keer, dan komt het allemaal goed. Dora: jouw tijd komt nog wel. Pas jij nou maar op voor Swieber.

    Lieve Suus, geniet geniet geniet!
    p.s. Wat wordt het volgende? Streaken? Wurmen eten? Zwemmen met haaien?

  • 23 Juli 2009 - 16:23

    John:

    Ook ik was blij je vanochtend gesproken te hebben. Ik heb net Dodo en flappy ingelicht, nou ze laggen te trillen in bed. Ben blij dat ik het ze niet van te voren verteld had. Sju, een giga prestatie ! Kus van vader

  • 23 Juli 2009 - 16:41

    Jaimy:

    Jeetje, wat gaaf, stoer, fantastisch! Ben benieuwd naar de foto's/DVD.

  • 24 Juli 2009 - 08:13

    Gaab:

    hey lieve suus,

    Leuk om je verhalen te lezen!!! Denk goed aan jezelf!
    Wij houden van je...
    Dikke kuss
    Jo en gaab

  • 24 Juli 2009 - 10:10

    Anke:

    Lieve Suus,
    mens,wat goed van je!!!!Geweldig lijkt me dat...maar of ik het zou doen is nog maar de vraag.Je haar verwaait zo,toch??Je hebt 't goed naar je zin he.Ben benieuwd wat de volgende stunt zal zijn.Liefs voor Dora en jou,
    Anke

  • 25 Juli 2009 - 10:43

    Opa En Oma:

    Lieve Suzanne

    wij vinden het geweldig wat je hebt gedaan. Opa had wel met je mee willen springen.

    Veel liefs, Opa en Oma

  • 26 Juli 2009 - 09:21

    Cindy:

    Hoi Suus!

    Ik zag op hyves dat je op reis bent, wat een leuke verhalen, ben jaloers op je!! En Marco komt ook die kant op natuurlijk. Als ik een tussenjaar had gehad...

    Heel veel plezier nog, geniet ervan! Ben je er wel bij volgend jaar met musical?

    xCindy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Even lekker weg

Recente Reisverslagen:

23 September 2009

denk dat ik hem maar gewoon even titel-loos laat..

13 September 2009

beroemd

03 September 2009

roadtrip deel 2!

29 Augustus 2009

back home again

21 Augustus 2009

Dag lieve bobby
Suzan

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 26904

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 24 Augustus 2012

Dora's 2nd exploration

07 Juli 2009 - 06 November 2009

Even lekker weg

05 Oktober 2009 - 04 November 2009

pinda pinda, lekka lekka

Landen bezocht: