Dora maakt vrienden - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzan - WaarBenJij.nu Dora maakt vrienden - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzan - WaarBenJij.nu

Dora maakt vrienden

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzan

09 Juli 2009 | Australië, Sydney

Zoooo hehe eindelijk.. we zijn in Sydney! Dora en ik zitten aan de andere kant van de wereld! maar we moeten eerlijk zijn, we kunnen het nog niet echt geloven.

Maar goed, terug naar schiphol. Daar sta je dan, net achter de douane in je eentje. Nu kan je niet meer terug. Ik ga maar wat lopen richting de gate, zoveel tijd had ik niet meer. Krijg ik een smsje van lucas, die op schiphol was om me uit te zwaaien, dat er een cadeautje in mijn tas zat.. een engel. Die heb ik dus bekroond tot mijn bescherm engel van deze reis. Nu komt alles goed!

Ik reis de eerste week met een groep van 6 nederlanders. Dat is wel heel fijn. We moesten overstappen in Hong-Kong en hebben met zijn 6en daar ook de dag door gebracht. Wat een hitte daar. 30graden, maar heel vies. Eerst even in een parkje gezeten, daarna richten de haven gelopen, wat foto's gemaakt. Vervolgens een havencruise gemaakt, waar we de zon onder zagen gaan achter de hoge, zeer lelijke, flats van de stad. om 8u 's avonds werden we opgehaald en met de bus naar de luchthaven gebracht. Vanaf daar hoeften we nog 'maar' 9u te vliegen. Was een prima vlucht totdat ik 1,5uur voor het landen kots misselijk word.. gelukkig heb ik het tot de lucht haven gered..!

Dan in Sydney aangekomen. Eerst heel korte stop gemaakt bij opera house. Dora op de foto gezet (dora is hier nu al een legende..!!) en hop naar het hostel. Eindelijk hebben we daar even kunnen slapen. Net een bbq op een dak gehad, met kangaroobiefstuk..! en nu heerlijk slapen, want de jet-lag is groot.
Morgen gaan we dingen regelen, koop ik ook een aus. sim-kaart.

Tot snel weer! Hier is het nu 10u pm. mooie tijd om voor de eerste keer te gaan slapen. Morgen weer op tijd op en hopelijk beetje uitgerust van de reis. Ik heb al genoeg plannen (zo ga ik ma as. een 5daagse surf-trip naar byron-bay maken..) dus komt helemaal goed!!

ik zeg maar zo: ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga naar bed haha! ;-)

  • 09 Juli 2009 - 13:12

    Sjoerd:

    vette shit!

  • 09 Juli 2009 - 14:37

    Marco:

    yeah!!! Wacht maar tot diego komt! Of wordt het toch Bootz? Ik houd het even geheim!!!

  • 09 Juli 2009 - 16:04

    Lonni:

    lieve suus, heel erg veel plezier! ik hou je verhalen zeker bij!!
    Dikke Kus!
    ps. zaterdag was super, net als de rest van het jaar eigenlijk! bedankt! (L)

  • 09 Juli 2009 - 18:21

    Devon!:

    heey suus! wat geweldig hoe je het heb! veel plezier! hup suus hub suus! je bent de beste! je bent de beste!
    Geniet ervan! (K)

  • 09 Juli 2009 - 19:33

    Marjon:

    Lieve Sju

    Fijn dat we iets van je hebben vernomen. We waren toch wel erg benieuwd hoe de reis is verlopen. Ik wens je heel veel plezier, daar in het verre Australië. Geniet ervan. we kijken uit naar al je verhalen.

    Dikke kus, Mar.

  • 09 Juli 2009 - 20:31

    Vader:

    Hoi Sju, nu is het echt.... ! Geniet ervan en je weet, de wereld ligt aan, onder en vooral voor je voeten.Pluk het, ruik het en ga lekker surfen. Kussen van mij.

  • 10 Juli 2009 - 10:43

    Liz:

    Suzanne Buijs, moet je dat nou wel doen? Dora gelijk aan al die verleidingen blootgeven. Dat kan ze toch helemaal nog niet aan? Je denkt ook echt alleen maar aan jezelf.
    GRAPJE!
    Echt geweldig, ben stiekem een beetje jaloers maar gun het je natuurlijk heeeeel erg! En laat wel even je australische nummer weten, want moet je toch wel zo nu en dan een motto kunnen sturen.

    Lieve suus, geniet ervan daar! Dikke dikke dikke kus en knuf!

  • 10 Juli 2009 - 12:00

    Anke:

    hoi Suussie,(i.p.v.aussie)
    ik hoop dat je de gelegenheid krijgt om in the Operahouse te gaan kijken,nee, nog niet optreden natuurlijk...!!!Ik vond het prachtig.
    Hoe vond je de kangeroobiefstuk?
    Blijf je volgen hoor.
    Kus,Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Even lekker weg

Recente Reisverslagen:

23 September 2009

denk dat ik hem maar gewoon even titel-loos laat..

13 September 2009

beroemd

03 September 2009

roadtrip deel 2!

29 Augustus 2009

back home again

21 Augustus 2009

Dag lieve bobby
Suzan

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 26908

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 24 Augustus 2012

Dora's 2nd exploration

07 Juli 2009 - 06 November 2009

Even lekker weg

05 Oktober 2009 - 04 November 2009

pinda pinda, lekka lekka

Landen bezocht: