Gegroet allemaal - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Suzan - WaarBenJij.nu Gegroet allemaal - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Suzan - WaarBenJij.nu

Gegroet allemaal

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzan

03 Juli 2009 | Nederland, Vijfhuizen

Zoals een aantal van jullie weten (en een hoop ook niet weten) ga ik 7 juli voor 4 maanden op reis. Eerst 3 maanden Australië, dan een maand Indonesië. Ik heb nu de kans om de wereld nog meer te verkennen en wil dat ook doen. Jullie krijgen (als het goed is een automatisch berichtje wanneer ik iets plaats en zo kunnen jullie mij in down under goed in de gaten houden ik heb er veel zin in en ik ga mijn best doen veel te beleven zodat ik jullie daarmee weer kan vermaken!

  • 03 Juli 2009 - 12:17

    Marjet:

    He Suus!
    Heel veel plezier!!!
    Geniet er lekker van en ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Have a great experience ;)

    xxxx

  • 03 Juli 2009 - 17:46

    Aar:

    veel plezier en goed uitkijken.

  • 03 Juli 2009 - 17:49

    Sonja:

    Hoi Suzanne,ik zal gaan uitkijken naar je reisverslagen.Ik wens je een hele fijne reis toe en ik hoop dat je veel leuke mensen gaat ontmoeten. Groetjes van je tante.

  • 03 Juli 2009 - 18:46

    Mama Sjak:

    lieve suus!

    Heel veel plezier! Geniet er van;)
    als het kon kroop ik stiekem in je koffer

    kus

  • 05 Juli 2009 - 13:28

    Jacqie:

    Hi Suzanne,
    Wat heerlijk voor je, deze ervaring. Geniet er maar met volle teugen van. Dit is de kans van je leven. Heerlijk om straks al je verhalen in geuren en kleuren te horen. Fijne ervaring. Liefs, jacqueline J.

  • 05 Juli 2009 - 15:25

    Maritha:

    He Suuz',

    Wauw! Goed idee! Ga je alleen?

    Blijf graag op de hoogte!

    Liefs van Marith'

    P.S. Hoop vanavond nog een mailtje uit te sturen.... heb het druk gehad.

  • 05 Juli 2009 - 19:50

    Noortje:

    Ik wens je heel veel plezier Suus, geniet!

    Dikke kus en knuffel!


  • 06 Juli 2009 - 19:06

    Ron, Yvonne En Kevin:

    Hoi Suzanne

    We wensen je een goede reis en hopen dat je veel avonturen gaat beleven!!

    Veel plezier,
    Groeten

  • 06 Juli 2009 - 19:19

    Anke En Henk:

    Hoi lieve Suzanne,
    wij wensen je een hele goede reis en hopen dat je,overdonderd door alle indrukken,weer heelhuids thuiskomt.
    Pas goed op jezelf en denk af en toe een beetje aan al die jaloerse achterblijvers.
    Liefs en een dikke kus van ons!!!

  • 09 Juli 2009 - 09:32

    Tineke:

    Lieve Suzan,
    Hoop dat je een goede reis gehad hebt. Heel veel plezier en geniet ervan!! Ik kijk uit naar je verhalen.
    Liefs, Tineke

  • 11 Juli 2009 - 10:12

    Bram:

    Hey Su!

    Wat gaaf!! Kwam bij toeval op je hyves en moet je toch even heel veel plezier en succes wensen! Wat een gaaf avontuur!

    Enjoy!

    Kus (p.s. ik ga zelf volgende week aan mijn lang gekoesterde droom beginnen: de Transmongolië-express!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vijfhuizen

Even lekker weg

Recente Reisverslagen:

23 September 2009

denk dat ik hem maar gewoon even titel-loos laat..

13 September 2009

beroemd

03 September 2009

roadtrip deel 2!

29 Augustus 2009

back home again

21 Augustus 2009

Dag lieve bobby
Suzan

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 26914

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 24 Augustus 2012

Dora's 2nd exploration

07 Juli 2009 - 06 November 2009

Even lekker weg

05 Oktober 2009 - 04 November 2009

pinda pinda, lekka lekka

Landen bezocht: